Més de 400 interaccions amb el nou canal d’atenció per WhatsApp

El nou canal de WhatsApp de Sant Joan les Fonts ja ha rebut més de 400 interaccions des de la seva posada en marxa. Aquest nou canal, que aposta per la bidireccionalitat, permet fer el 90% dels tràmits que habitualment es fan amb l’Ajuntament.

En total, i amb dades actualitzades al 3 d’agost, s’han realitzat 413 interaccions. Per tipologies, destaquen tràmits i gestions (26%), informació municipal (19%) o incidències amb un 14%.

El servei permet fer tràmits com informar d’incidències (presenta una gran millora respecte el sistema actual), agilitzant la comunicació així com la gestió dels tècnics per tal de localitzar-la ja que es pot enviar una fotografia i fins i tot la geolocalització d’on ha passat. El servei també permet contactar amb l’alcaldessa, Maria Vidal. Amb aquest servei es preveu vehicular gran part de les peticions que la ciutadania trasllada al consistori.

El servei també permet comunicar-se amb la ciutadania distingint pel nucli de població on viu (Sant Joan, la Canya o Begudà) i permetrà fer comunicacions específiques.

Per tal de fer servir aquesta nova modalitat de comunicació n’hi ha prou amb guardar el numero de telèfon 621 24 14 58 (el mateix que existia fins ara del canal unidireccional) i escriure ‘hola’ per activar el servei.